onsdag eftermiddag

Hemkommen från gymmet för ett tag sen.
Trött i hela kroppen. Usch usch. Känns skönt. Som om jag verkligen tagit ut mig idag. Då sover jag bättre med.  Finns det nånting dåligt med gymet? =)
Höll på att slå ihjäl mig på trampmaskinen idag dock. Missade pedalen. HAHA
Måste sett otroligt skojjigt ut om man stått bakom mig... Som tur är så är konditionsdelen någorlunda tom under förmiddagarna.
Men jag skrattade för mig själv.


Ska snart ner till mormor o morfar på en fika. Lite myspys sådär. :)
Blir faktiskt att ta cykeln. för att promenera tar ju sån jäkla tid.. orkar jag inte. haha



Känns som en bloggtorka är på väg.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Får se om nånting kommer upp i skallen under eftermiddagen...



Tjingelingen sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0