ont i fötterna! :)

Idag har dagen känts OTROLIGT och nästintill OVERKLIGT lång!
har ont i hela kroppen, och tji fick ju jag som blivit en soffpotatis! :P Nu kommer kroppen få ta stryk ett tag innan vanan sätter in! Rätt åt mig! :P

Fick iallafall iväg EN idag med mycket hjälp från Mike,! Måste lära mig telefonerna bättre. Men jag håller på! Lär mig nya saker varje dag!
Blev en annorlunda lunch. Blev en stoooor glasslunch med Martina och Mike, Och ni kan ju kanske gissa med hjälp av bilderna var det var kära norrköpingsbor!? :D

                                


   


MUMS!


Sen fick jag stopp i huvudet av alla siffror osv. Så blev helt blockad. men lyssnade en hel del o hoppas kunna detta ganska flytande redan till helgen iallafall!!!!
Det är mitt mål den här veckan ;)



Jag har hittat Sandras o min tandemcykel!! :D
Eller ja.. Det var väl nån vecka sen när segskaft skulle lämna in sin cykel. Men iallafall! :D Hiiiimla kul!
Nu kan vi ju påbörja vår långa resa! :D hahahaha



Riktigt ful färg dock..... :P



Nu blir det sova!
Har suttit med fötterna i fotbad! kan lova att det var skönt!


NATTINATTI




Kommentarer
Postat av: Anonym

Liite det är grejjen, Fuuuult skare va , Men vi måste ju måla om den till neonrosa SÅ KLART ;)

2009-05-20 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0