Pust, suck och stön. Söndag....

Någon mer än jag som  anser att söndagar är överflödiga då och då?
well well...
Har ni haft en bra helg? =)

Det har jag ;)
Var ute och teståkte gula bilen. Niiiice var det!
Sen åkte jag ut till segkorven. Åkte fyrhjuling. Jag är kalasbra på att köra! :D Himla roligt tycker jag!
Sen blev det massa slappande.
Korvens mamma var kalasgullig!! Jag fick en bikini som jag tycker är asball! :D
Och även 3 böcker som jag ska kasta mig över ikväll. Behöver en ny bra bok nu när jag läst ut den gamla :P

   


Sen blev det bråttom hem! Skulle ju fixa mammas kompis i  håret. usch så pinsamt att vara lite sen.
tur att hon hade förståelse! :)
Sen åkte jag ner till HC för att möta mammas andra kompis och  fixa hårfärg till henne tills imorrn. :) Så det blev 2 flugor i en smäll känns det som! kanoners! I need the money!


Sen ska jag till Gymet, svänga förbi Frida o lämna hennes nyckel. Och sen ska nog Sandrew och jag ut och käka! :)
Skvallra om helgen och ett argt ord kommer nog ploppa från min sida. För nu är jag cptrött på skiten.!
Du lär dig aldrig fast att vi pratar med dig om det minst 100 gånger. Även om vi säger vad vi tycker så låtsas du att du förstår och efter det gör du nåt mer som ställer dig i en ännu sämre situation hos oss. Så nu är vi trötta!
just so you know! =)
Sen måste jag nog tusan gå förbi Cykelmojjen så han kan laga mitt styre, för pappa kom ju aldrig o gjorde det. Den latmasken!


Nu är det mat!
Tjingelingen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0