såååå var det fredag igen :)

Igår hade jag en ledig dag!
UNDERBART!
Vi var i söderköping, käkade tunnbrödsrulle i solen o bara gottade oss, funderade på att ta en match i minigolf, men inte hade banorna öppnat än, så det fick vara. Åkte hem o slappa lite till igen =) HImla trevligt att inte vara den enda som spendera sin lediga dag slappt UTAN bakiskänsla :D hehe Ingen utgång i  onsdags för min del! :) YEAH


Så jagade jag upp människan tidigt, skjutsade mig till jobbet.
Kan inte varit kul att gå upp så tidigt. :(
Men till jobbet kom jag ju!
Och det har varit en lång dag av slitande. Är jäkla trött känner jag. Blir att sova hos Sandra inatt. Skvaller och en bra film. Me like! :)
Så sällan som vi umgås nu satan! Jäkla jobb!

Imorgon står vi i spiralen igen. Då jäääklar ska vi se till att det blir nåt bra av det. Blir tokig av att det går så lite folk där uppe! gaaah
Laddar upp redan nu :P haha


Nu ska vi gotta oss o sen blir det soooooova!


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0