tjolahopptjolahejjs

Wihuuuuu
Jobbintervjuer har ramlat in som på löpande band både igår och idag.
Ganska kul eftersom jag är i graaavt behov av att ha en starkare inkomst. Trodde jag skulle kunna hålla mig till att bara plugga, men se,  nehejj det gick inte alls för sig.
Så jag är glllllad! :)

Var på mindra bra humör när jag vaknade. Kände mig lite ledsen faktiskt. Vet inte. Mycket som rör sig i skallen jämt känner jag, Skulle vara skönt att bara kunna stänga av och bara få vara.
Jag avundas de personer som inte tänker ibland asså!!!

Men Sandra fick upp mitt humör. =D
Blev till att träna på morgonen, sen hem o vakna till ur min dvala, sen begav sandra och jag, oss till Hageby Centrum. Snacka om onödigt. Vi kom ju när det preciiis varit rån o grejjer. SÅ hela centret var ju stängt.
Visst att det var en jävla massa poliser, men rån o skottlossning lägger man lixom  inte in i den här lilla stan.
Jävla mojjebarn asså. :S Blir så trött på hur totalt störda en del människor är ! :S

jaja så det blev en tripp ner till stan istället för att inhandla lite hårfärg, till MIG faktiskt :P Blev nöjd med min något ljusare bruna färg :)
Klippte Sandra. Glömde ta bilder. Jäkla skit

Sen drog jag ner till mormor för att hämta en mixer. Min mormor är världens sötaste. Hon hade faktiskt skaffat en till mig!! :D Så jag behövde inte ens låna hennes! :P

ooooch ett strykjärn! hahaha Men det tar vi när jag fått lägenheten. Blir så glad när någon har tänkt på mig sådär! :D
Känns som om det händer mycket på sista tiden. Att känna sig omtyckt är en varm känsla :)

Seeeen åkte jag upp till Frida, hann hälsa på Rikard innan han åkte till jobbet o jag o frida begav oss till Maxi  för att handla lite...  För min del blev det tandkräm, goda frallor till frukost och en liten godispåse :P
Sen hem igen och Krille och Robin kom o kika på skräckis med oss.
En lugn kväll med andra ord. :)

Så skuttade jag hem på min supersnabbasupercykel och kröp ner i sängen med datorn i knät.
Borde väl kanske egentligen sova...
Ska möta segproppen utanför gymet imorgon vi 10. Skulle göra sällskap med Robin eftersom han också skulle neråt stan. kalas! :)

Men jag är inte trött.
Fick ett sms som gjorde mig gott! =)

Och KIMMI!
Det är så saaaaatans kul att du är hemma igen!!
Blir en tripp till Sthlm snarast möjligt kan jag lova! Ett helt år att ta igen. Fy på oss :P



Hoppas på att hinna upp till pappsen imorgon nånting också. Men planerna kaaan ju faktiskt ändras. :P
Har hänt ett par gånger....

Nu blir det att kolla mailen eeeen gång till o sen sova.
TJINGELINGEN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0