trött

NU ligger jag i sängen.. Jisses vad tiden går!

När jag kom hem från gymet gav sig Sandra och jag oss iväg på våra supersnabbasupercyklar ner till HC och köpte hårfärg till henne, sen hem till mig, käka kvällsmat och fixade hennes hår. Blev VANSINNIGT bra! Denna gång blev jag redigt avis till o med :D Vill också ha den färgen. Men det får bli när Sandra ändrar färg :P Vi kan ju inte se likadana ut

Och det tog ju ett par timmar. så nu har hon precis gått hem, och jag har mailat till manpower för att informera om att jag inte kommer ta jobbet de hade att erbjuda. ;P
Föööör att från att inte ha nåt jobb till att ha 2 på heltid så jag säga hur sköönt det är att kunna välja. Jag rockar på det jag gör ;)

Så imorrn blir det först att färga håret på mammsens kompis, sen ska jag på "vidareintervju" och efter det blir det troligtvis gymet. Sandra kommer ju jbba hela dagen med. Så egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med.... Men nåt kommer man ju alltid på =) Får hoppas på riiiktigt fint väder så man kan vakna med ett glatt humör också!


Jag har funderat ganska mycket idag.
Mest på gymet.
Jag har kommit på att jag levde som i en liten bubbla förut. Jag var så instängd och inställd på att göra någon annan gla eller iallafall vara denne till lags att jag faktiskt la det som jag ville göra åt sidan helt och hållet. Vilken tabbe!
Men man lär sig ju av sina misstag. Och ur askan har jag klivit upp väldigt stark och med självförtroende. Något som jag har saknat i många år. Att kunna säga att jag är bra på något har aldrig känts så sant som det känns idag.
Visst saknar jag alla ba stunder. och att bara.. vara... Men det skulle aldrig ha blivit detsamma ändå.
Och jag har inte ens gråtit än!
Vissa tycker att det är konstigt.
Det gör inte jag.
Man kan inte gråta om det inte finns tårar kvar att gråta.
Och de tog slut för så länge sen.
Jag hoppas att du en dag kan må bra igen. Sådär på riktigt. Så det känns ända in i magen att man har det så himla bra. För jag vet att det kommer att bli så igen. Det kan bara ta ett tag. Men tar man bara tag i det. och tänker på hur man faktiskt beter sig så kommer karma att belöna en... :)
Den som väntar på nåt gott....


Skönt att skriva av sig det.
Nu ska jag krypa ner i sängen med en av böckerna. Har inte bestämt mig för vilken jag ska börja med.
Blir väl ole dole doff mellan dem antar jag.

Hoppas ni sover som änglar och att ni får en riiiiktigt fin måndag!


TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0