gym och muf

Idag har jag haft en relativt slapp dag..

Skulle ha gått upp tidigt, men låg faktiskt kvar och drog mig länge i sängen. Tror jag inte gick ur sängen innan  11.!
Johanna kom in och det blev gymet. Den satans trappmaskinen tar kål på mig, men stålrumpa ska det bli till sommarn! :D
Imorgon bli det ett låååångt pass på gymet tänkte jag. Redig genomgång av kroppen. Gärna så pass att jag knappt kan röra mig pga träningsvärk på torsdag, I like träningsvärk.!

 Kläderna är nerpckade.
                                                                            Tänkte faktiskt passa på att köpa mig en tröja o ett par byxor från
                                                                           Sats imorgon. Sjukt bekväma träningskläder! :)

Sen blev det inlämning av cv och vidare ner till MUF för styrelsemöte angående kampanjen. Har lyckats få med riktigt bra band! Så nu kommer vasaparken rocka loss ;)
Hoppas ni kommer vara där och bäst för er att ni lägger en röst i valet!
Fick en ny tjusig tröja med :)

    Himla skön! :)


Sen nu när jag kom hem har det blivit att suttit vid datorn ett tag, och plockat iordning i badrummet. Mina hårvårdsprodukter är överallt. Och ändå tycker jag jämt att jag inte har några!!?

Imorgon blir det som sagt långpass på gymet och efter det förhoppningsvis ner på stan för att härja om mina nya hörlurar som det redan är glapp i.
Borde de inte hålla mer än 3 månader!? :S Väldigt irriterande. Så jag hoppas verkligen att jag får ett par nya!
Sen blir det fika hos mormor och morfar. Nu när de är på landet jämt får man passa på när de väl är i stan. =)


NU
ska jag ringa Kimmi och få lite uppdatering på vad som händer!
Jag måste verkligen ta o åka upp till sthlm igen snart! Har inte varit där sen jag flyttade hem typ :/ Inte klokt,  men känns som om jag inte haft nån anledning till att åka upp.. kanske jag inte har direkt heller. Men får ju inte glömma bort kompisarna däruppe. Kanske lät jag bli ett tag eftersom det fanns en person som inte  var bekväm med det. Men inget mer av den skiten! :) Nu ska jag tusan se till att hålla kontakten med folket bättre :)

Ha en bra kväll!


Tjingelingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0