valborgsmys

JOoomen så atte... då var valborg över.... :)
Jag hade en väääldigt mysig valborg, som inte riktigt gick enligt planerna dock. Men var skönt att inte parta nåt sådär. Hörde att det hade varit en hel del mojjen ute..
Skulle ha åkt in till stan på kvällen, men så blev det heeelt fel, stängde av telefonen, en ovetenskaplig pinkod kom sedan upp, o min nya telefon är pajj. Smsfunktionen is out, och touchen är cp igen. Så nu blit det att lämna in den. Blr ju galen! :S Satans skittelefon om jag ska vara helt ärlig.
Samsung Omnia i all ära. men jag har tusan otur med såna där tekniska prylar... grrr :S


Så nu när jag kommit hem igen har jag suttit och försökt få tag på varenda person som måste ha känt sig sjukligt svikna av mig igår.. Men ingen svarar ju, så det fgår väl vara som det är istället.
Otroligt irriterande det också kan jag ju lova. :S



Har fått tid till intervju den 8onde också. Kanske inte världens roligaste jobb. Men jag tycker ändå att ett jobb är ta mig fan på sin plats! Måste ha det nu när jag framför allt ska plugga på det här sättet. Usch Usch Usch.
Så skulle vara skönt att få in lite stålar ;P



Nu ska jag duscha och sen får vi se om det är NÅGON jag kan få tag i. Så himla irriterande eftersom jag inte kan ringa eller smsa nån från mobilen. JAG HATAR MIN NYA TELEFON JUST NU! gaaaaah



Hade ni en lika mysig valborg som jag? ;P
anyway. Have a nice one.
Im Out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0