Veckans absolut längsta dag!

Jag är helt slut!

Kunde inte somna förns riiiktigt sent igår kväll. Låg och funderade på livets stora gåtor tills klockan iallafall slagit halv 4. Sen var det dags att skutta upp, ta en dush och peppa mig själv innan intervjun på manpower klockan 10. Så tog jag min supersnyggasupercykel ner till stan, som BTW har blivit terrad av nån snorunge som tyckr att det är jättekul att skruva på skruven som håller styret fast, så att det börja ju såklart glida. Upptäckte inte detta på en gång dock. Blir så trött på skitungar som inte har bättre för sig! :S
Intervjun gick kalasbra! Fick träffa en uppdragsgivare redan nu i eftermiddags klockan 14.
Ännu roligare är att Sandra kom vidare hon med :D Så vi tog våra supersnyggasupercyklar och gav oss ut på vägarna. Kom dit i bra tid, även om det var ett helvete att hitta rätt :P
Men när vi väl kom dit var det ju ett stooort gäng. Vi fick gå igenom en hel del tester, intervjuer och medlyssning. Så skulle de höra av sig imorrn.
Ska ju på intervju imorgon igen vid 10. Så jag känner inte att jag MÅSTE ha det här jobbet. jag satsar faktiskt på det jag ska på imorrn. Jag SKA ha det! thats it. =)

Notera SKA


Sandra o jag var inte klara förns halv 6 eller nåt. Då jag väntat på henne i över en timma. Typiskt.
Kom hem hungrig som en  varg och käkade med mammsen o lillebror.
Hann slappa en stund i soffan innan jag begav mig över till Frida. Och höööör och häpna, hon bjöd på tååårta!
Och för att citera Johan Glans " På en tooorsdag " =)
Planerade vår kalasiga fest vi tänkt ha om ett halvår :D haha Och hur jag ska ta över hennes lägenhet sen. iiiiii like it! :D
Sen cyklade jag hem. Min supersnabbasupercykel var hemma. Med det ostadiga styret tog jag det säkra före det osäkra o tog mammas istället...!
Intresseklubben antecknar va?
Så nu sitter jag här och tänkte varva ner eftersom morgondagen förväntas bli lika lång med intervju, städning o drink, troooligtvis på manesa. Men vi får se.

Grattis till Adiel som fyller 22 idag. :D
Päääääära! :D otroligt roligt!
Jag funderar att ge dig ett straff i present eftersom du bortskämt nog fick böterna betalda. Får köra med dig på gymet! MOAHAHA
Maria goes galen!



Och bara för att skriva liiite mer onödigheter så har faktiskt Johanna åtagit sig uppdraget att göra en bloggdesign till mig :D Jag tar det som en pik att min är otroligt tråkig. Och jag kan inte annat än att hålla med. Den är FRUKTANSVÄRT tråkig. Men den som väntar på nåt gott sägs det väl!?

Jag har väntat bra länge på många saker
Och jaaaag har iallafall lärt mig att jag tjänar på det! :)


Hoppas ni sover gott, för imorgon är det fredag. Då blir Norrköpings gator tootaaaalt osäkra.
jaja. nattiNatii

TJINGELINGEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0