yeases

Jag är trött
och mätt
väldigt väldigt väldigt mätt!

Jag och carolina käka kebab när vi åkte  från jobbet. mums, men jag borde inte alls ha ätit så snabbt.

Nu ligger jag på hotellet o bara myser!!
Sett på desperate housewifes, fan så bra det är! :D
De har bytt glödlampan i badrummet nu med. Otroligt kul att kunna se vad man styr med! =)

Pontus stackarn fick cphög feber. Så han åkte hem och jag fick stå ensam.. Gick segt, visste inte vad jag skulle göra riktigt, men så kom carolina o räddade mig och jag drog iväg ett abb med telefon.
DET kändes bra :P



Nu blir det mera mys i hotellsängen o sen blir det promenad innan läggdags :)

TJINGELINGEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0