ajajajaj och lite brrrrr




PRECIS HÄÄÄÄÄÄÄR HAR JAG BAMSEONT!




Inte alls bra idag. Inte det minsta!

Började igår kväll, men optimist som man är så är man iiinte sjuk.
Och då pratar vi om mig. Fulltidshypokondriker!
Men nu känner jag mig inte alls bra. Fryser som en galning och kan inte svälja.
Ska gå o sätta mig i duschen en stund sen o be till de högre makterna om att det ska gå över.


Sitter och ser på CSI själv... inte samma sak utan mammsen :(
Var är mitt kvällskaffe?
kvällsmat?
usch, inte klokt vad lat man blir...


Imorgon är det jobb igen, så ska sova tidigt så jag förhoppningsvis är lite piggare imorgon.
En ipren på detta eller vad säger ni?

SKÅL








NattiNatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0