meeeen

Jag vill göra naglarna fina!
NU
Helst igår faktiskt...

Någon som vet nån salong som gör grymma naglar här i Norrköping? =)


        


Känns så himla fräscht och snyggt med ordentligt gjorda naglar... men med mitt jobb vet i tusan hur länge de skulle hålla. Knapprar data och bär tv apparater och dammsugare dagarna i ända..
Det ÄR roligare än vad det låter! ;)



BTW! Attention people!
Jag efterlyser alla shoppare! Var har ni tagit vägen?
Vet ni inte om att det är grymma priser nere hos oss på Expert nu ända fram till jul? Har ni missat reklamen?
Eller ska det bara allmänt snålas innan julhandeln? För en sak är säker...
JULPRISERNA HAR REDAN KOMMIT IGÅNG
MIssa det inte!








Nu ska Jag dricka ett stort glas CocaCola. Det är jag värd.
PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0