så trött, så sliten

Jag mår ta mig fan inte bra alls.
Varit såhär hängig i flera dagar. Ont i ryggen så jag tror jag ska gå av. onmt i kroppen som bara tusan och idag kom febern.
Men eftersom jag nu för tiden är en sjukvägrare så var jag minsann på plats på jobbet. Har varit jobbiga dagar dock. tur att de har gått snabbt.

Tackar de högre makterna för att jag är ledig imorgon och hinner ta igen lite energi till kroppen. Så är det bara att härda fredagen sen om jag nu inte skulle känna mig bra än.
men nee.. vad fan ska man vara sjuk för? :S Så länge jag står på benen så kommer jag fan i mig vara på jobbet.!
YEAH, its all in your head har jag hört. Tror stenhårt på det med.!

annars finns inte mycket mer att säga idag egentligen.
Är så trött på skiten.!
Det är jag verkligen. inte acceptabelt alls!
Vaaad får dig att tro att du kan komma tillbaka nu? MOAHAHA
du har gjort ditt val. bara för att du nu inser att det kanske inte är så smart så
ska du nog hålla dig till tjejen.
Jag var inte redo. Är det kanske inte nu heller. Inte med dig iallafall. PUNKT


Nu är det vänner och varm oboy.
oooooj, vad jag ska sova!
PUSSSPUSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0