sjukling

Det var den jävligaste morgonen på bra länge.
Inte ofta jag vaknar med migrän nu för tiden. Men idag slog det till.
´Men skam den som ger sig. Åkte till jobbet ändå och tänkte stanna till lunch iallafall för att de skulle kunna hitta någon som hoppade in, Det hade jag faktiskt ingenting för. Blev hemskickad direkt. Var tvungen att gå till apoteket och köpa ipren och snytpapper. Himla mycket folk på stan, svimfärdig, vad gör alla människor på stan så tidigt om dagarna? Jobbar inte folk? :O

Hur som haver så har jag tittat på en film och halvsovit ett bra tag nu, fryser, så jag ska ta mig ett bad och sen peta i mig nåt.. en knäckemacka har jag hört ska vara bra när man mår lite illa och magen är i gungning. Ska titta om det stämmer.



IGÅR däremot, var en bra dag! Jag umgicks med Sandra, klippte hennes syster, gick en runda på stan och handlade bland annat detta:



Hårprylar






Armband






ascool klänning





Och då var det tur att jag inhndlade galgar från claes ohlsson, för just nu är min garderob en enda röra. Verkligen! så här ser det ut just nu:




inte helt okej.
Men jag tänker inte ta tag i det nu. NU blir det ett varmt bad o iprenintag. Sen får vi se om jag piggnar till o orkar ta tag i gerderobsproblemet. Tvättdag imorgon... blööö




tjingelingen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0