vilken dag!

Hade tvätttid imorse dådå... men inte tusan hade jag kommit ihåg att köpa sköljmedel, så satte upp mig på samma tid imorgon. Himla tur att det fanns tid. Börjar bli klädkris.. nästan =)
Lika bra kändes det som då huvudvärken var kvar när jag vaknade. så tog en ipren och gick o la mig igen. blev ett snabbt bad med. Frös som sjutton. Det är riiiktigt kallt just nu. buurrrr

Sen ringde johanna. Mötte henne och köpte smarriga frukostfrallor, gick hem till mig och käka frukost, jag la i lite slingor i hennes hår, och sen fick jag mig en klippning. VÄLBEHÖVLIGT!
lugg blidde det på köpet! det ni! Ni ska få se en bild när jag orkar ta en. HImla nöjd blev jag iallafall. Slippa de sketet torra topparna :)

Sen kom lillebror och mammsen. De fick sig en klippning när jag ändå var i gasen och mamma fick sig även lite ny fräsch färg i skallen :)
Nu är jag astrött, men lillasyster och jag ska gå och sola. Behöver färg nu när jag har lugg. annars ser man fan inte klok ut. Hoppas att piggna till i kroppen då med.

Nu blir det till att äta nånting :)


Min bebis är så oootroligt söt.
Ligger alltid och vaktar medans jag duschar :)





Tjingelingen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0