fantasilös.

Fy fan rent ut sagt vilken dag.!

Var på IKEA och köpte min nya säng idag. Känns otroligt skönt att ha det gjort, men har aldrig i hela mitt liv anat att en säng kan vara så sjukt dyr. Bara madrasserna kostade lite mer än 5000. brrrr, aldrig mer köpa ny säng! :/

och inte hade jag satt över så mycket mer pengar än så heller. så det får ju bli en runda till, till ikea. Men det r inte hela världen. hade bara varit skönt att få ordning på det sista nu. men det tar ju sin tid. Känns onödigt att få upp allting med innan det har tapetserats och målats och gudarna vet vad. hejj o  hå.

 

Sen åkte vi ner till jobbet och jag köpte ny tv. orkade inte vänta längre på den beställda som aldrig kommer, så det blev en annan tv. himla finfint de dära.



Igår blev det inget sthlm. Blev att drinka på Manesa istället. Vi funderade på palace, men det var ju inte en käft som skulle dit, så vi strunade i det.  Och för ungefär en minut sen insåg jag att jag hade suttit och ringt fel Kristian under kvällen. hahaha himla kul! :D inte konstigt att det inte var nån respons på mina samtal. hahaha oh herregud. Måste berätta detta för frida, hon lär ju tuppa av. :D

Men så atte nu har jag en del mojjebilder på Sandra och mig igen. och som vanligt bjuder vi på oss själva. enjoy.

 

 

 




HJÄRTA







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0