haha håll i hatten!

Detta inlägg dedikeras HELT OCH HÅLLET till mina änglar

Finns inga som grimarserar som dessa 2

 

        


    
              


Love you guys.
Synd som attan att jag inte har lika många mojjebilder på Frida som på Sandra. haha för fy satan. Kan nog få ihop flera fulla album med bara mojjebilder.
haha nästa gång ska jag satan i mig få mojjebild med allihopa samlade. GÄLLER  JOSSE MED! höööör du det!? haha

nae för fan. Nu ska jag lämna datan och gå in i duschen. lukta rosor sen. haha

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: J.

Haha förlåt att jag inte har betett mig innan då ! Men då är det väl dags då ;D haha, partykväll eller vinmys snart i din nya lya! Få med sandra den här gången också :) Puss&Kram

2009-10-17 @ 21:21:33
URL: http://josefinw88.blogg.se/
Postat av: frida

ae fy fan maryyyyy, boooort;)

2009-10-18 @ 13:58:21
URL: http://friiidaas.blogg.se/
Postat av: Michelle

Gud så söta ^^

Josse måste emd på bild nästa gång ;)

2009-10-19 @ 21:40:20
URL: http://snuttisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah det är verkligen på tiden Josse. Grtuppbild ala Mongon nästa partytajm!



nämen Frida, du är ju sötast av dem alla ;)



Michelle, Lovar att bild på det kommer så snart bilden är tagen ;)



/ Maria

2009-10-20 @ 13:57:28
Postat av: Sandra

Haahhaha Frida och jag är ju bäst på hela mojjegrejjen! Emma gör ju ett försök iaf ;P

2009-10-21 @ 22:51:01
Postat av: Maria

moahahaha, Emma måste hårdtränas! :P

2009-10-23 @ 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0