i-landsproblem nu igen

Jag satt här och tänkte beställa hem lite nya fina färglinser, bruna och gröna.
tänkte  att bruna kaaaaanske går den här gången om man tar reeedigt
bajsbruna den här gången (!?) och OM jag önskar att jag kunde ha blå :/

Men nu ska jag tala om för er hur krångligt skiten är att beställa. helt utan anledningen måste man fylla i styrka.

Men jag ska ju inte ha nån styrka!?

Men jag måste  ju tydligen för att kunna gå vidare i beställningen. vad gör jag dådå? :O

www.lensway.se

 

 

 

Hur som haver är denna beställd:

 I LOVE CHEAP

Grattis TILL MIG från mig





Puss o gonatt

 


Kommentarer
Postat av: J.

Klart vi ses på fredag !!

Korka upp och visa att världen har ytterligare en 20-åring ;D



Japp, jobbat hela helgen men annars bra.

Du dåå ?? Har du fått något fint ?



Pusselipuss!

2009-10-26 @ 18:15:51
URL: http://josefinw88.blogg.se/
Postat av: frida e

fargadelinser.se e kanon :D

2009-10-31 @ 13:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0