ledig idag :)

Hallelulja.

Ni kan aldrig aaaaana hur tidigt jag var uppe imorse. På min lediga dag och TROTS att jag faktiskt inte somnade förns riktigt sent igår.

Jag  och Johanna har ju då bestämt att vi ska bli  sånadär rediga hurtbullar! Så vi var minsann på gymet vid 07.00-tiden imorse för att köra ett corepass. Kommer bli en vana bestämde jag mig för.
Så varje ondag klockan 7 kommer jag befinna mig på sats :) himla skönt måste jag säga. vaknade till ordentligt trots att jag bara ville vända på mig och somna om när klockan ringde imorse.

                                                @ 07.15

Efter träningspasset blev det storstädning här hemma hos mamma. Mina saker är ÖVERALLT, ska bli så himla skönt när tapetserarna är klara så att jag kan flytta in ordentligt. Sätta upp allt jag vill ha på väggarna och så vidare. underbart skönt. Ska nog ta mig svängen förbi senare sen och kika på hur långt de har hunnit.. De har ju inte ringt mig än.... hum....

Nu har jag faktiskt tänkt sätta på en film o krypa upp i soffan med en varm kopp kaffe.  Det är så ruggigt väder ute, så jag känner inte ens för att gå ut och promenera en sväng.
Men vad gör det? Har StepPass på gymet halv 6 ikväll. Jag ska ha en stålrumpa. har inte varit med på det långa passet än. Så jag antar att det faktiskt inte gör nåt att det var core imorse med. För man tar inte ut sig lika mycket när man inte riktigt vet stegen och alla övningarna. Men luuugn mina vänner. Detta kommer bli en stor vana. För satan så kul det är! :D

                                      

Btw... Jag åt GRÖT till frukost idag. Värt att nämnas då de som känner mig vet att jag är en stor GRÖTHATARE. Men ta mig tusan. Det är bara att tänka happythoughts (stavning?) Och svälja skiten. Johanna är minsann en mästergrötkock! Känn på den ni! moahaha
Så nyttig ska jag med bli.



Tjingelingen snuttisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0