ledig Tisdag

Jag önskar att jag hade haft lite batterier så jag kunde visa hur kuuuul det är att pyssla i lägenheten.
Får springa upp på stan lite senare sen :P
Måste ha lite nya sängkläder o sånt med. äntligen har jga en heeeelt ny säng. SOM jag har längtat! Sen blir det att möblera köket, nu när det är klart, förhoppningsvis. Tar ju sån jäkla tid med allting.
väntar fortfarande på att det ska komma ett gäng och fixa hallen och vardagsrummet. Men neeejneeeej. Det verkar ju ta en evighet.
Hoppas på att jag ska kunna få ordning på det mesta idag... Men det verkar som om det tar lite längre tid än jag förväntat mig från början.
Bör bli en sväng till ikea till. När nu någon är ledig och kan hjälpa mig med det. :/ Så segt att inte ha körkort. Det måste bli mitt nästa projekt. Spara ihop till en snabbkurs och få det undanstökat !
Det får bli planen.

Nu ska jag börja packa ihop här hemma. Adressändringen är gjord och betalad. Skönt
Så kommer morfar sen  och hämtar upp mig och följer med mig hela vägen till nya stället och hjälper mig få ordning lite. Ingen idé att sätta upp massa saker på väggarna heller förns de gjort iordning de 2 rummen. Sovrummet och köket däremot skaaaa ju vara klart nu. så gott som iallafall.. :P


Hörs troligtvis senare då

Pussohej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0