löööööördag hela veckan... eller inte

Idag var det work,work,work.

Började dagen med städning av personalutrymmen... vi är grisar på  expert. Det säger jag bara! uschan
Sen kom Sandra förbi. Himla gulligt av henne att köpa med sig en center till mig. Personen det undgår att jag är sjukt såld på center är ju inte klok. Det kan man inte missa om man känner mig! :P

Mycket spring i butiken. Och jag har varit sjukt trött hela dagen. pappa och jag skulle jusatt upp lampor o shit i nya lyan, men jag har ingen som helst energi. Men ta mig fan. Nästa vecka SKA jag bo  där! SKA SKA SKA!
Orkar inte vänta längre.
Blir att inhandla det sista. gardinerna som fattas, fylla kyl o frys med mat o sen ere bara att köra på :) Hiiiimla trevligt :)


Annars har det inte hänt mycket idag.

Fick ett gulligt sms från mina flickor i sthlm, som jag inte träffat på huuuuundra år känns det som.
Gullegrisarna hade ställt till med en kanonplan för att fira min födelsedag då de inte trodde jag jobba. Är det inte typiskt!? Att när det väl händer nånting så ska jag jobba eller nåt annat trist?
Men va fan. jag kommer snart upp så vi kan fira min födelsedag ordentligt! Det måste jag ju. Och ärligt talat verkar det inte brinna alltförmycket för sånt här hemma, så nästa helg, då jääääklar!
Tar orginalrundan och avslutar stort, som vi alltid gjort :D


Imorgon är det jobb igen. Jag funderar på att köpa nånting gott till kaffet för de som jobbar. :) Markus på jobbet fyller ju fasen 30 den gamle gubben, så det kan väl vara lite mysmys tänkte jag !?
aaah så får det bli. PUNKT


Mammsen ska väcka mig med födelsedagsfrukost.
DET är så himla mysigt.
Tänk, om jag bara hade ätit frukost..... Men faktiskt så är
födelsedagskaffe riktigt gott det med ;)




TJINGELINGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0