Lördag



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ROBIN! 23 år nu. Håll i hatten, du blir inte yngre ;)





Det är lördag mina vänner. Många av er ligger säkert hemma halvt bakis idag och bara kan slappa och gsa ner er under täcket igen.
Men inte jag inte,
Ska tillbaka till jobbet idag igen. Fryser som en galning.

                             

Hade mycket hellre legat kvar under täcket jag med. Slagit på en bra film o bara myst.
Men nej, det är bara att ta sig i kragen och åka till jobbet :) Hoppas på en lite lugnare dag  än igår. Fullt upp hela tiden.

Däremot, trevligt nog fick jag höra en del roliga kommentarer igår.
"... under tiden kan jag ju stå här och vila ögonen på en sån vacker flicka.."
"... Fan vilken gullig mössa..."
"... Jag är inget pervo, men fan vilka snygga ben du får i leggings..."
Sånt jag  minsann inte får höra ofta. Det är ganska trevligt tycker jag.
Mer komplimanger till folket!

Blev bjuden på middag igår. Tacos hemma hos  Johanna så hiiiiiimla trevligt. Sen var det direkt hem för viktigt möte med kudden., men inte tusan är jag piggare idag för det inte :P

 

Imorgon fyller jag 20 år.
Bara för informationens skull. :P

 

Nu ska jag kolla busstiderna och skutta iväg.
Ha en redigt bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha riktigt chääckt det där du maria :) fyller dagen innan mig till o med har nog inte stött på någon som fyller så tätt in på en själv ju .. Skorpions roools :P hehe ;)

2010-07-17 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0