Lördag

wiheeeej. Det är lördag.
Och jag är leeedig. Jag har verkligen längtat efter den här lediga dagen! :P Mestadels av dagen gick  åt att klippa moster, kusiner och mormor. Men det gör inget. De har tjatat i säkert 2 veckor nu, men har ju jobbat nonstop.
Skönt att få lite  gjort i lägenheten med.
På måndag morgon kommer tapetserarna! :D Hiiiiiimla kul känner jag. Då kommer det snart kunna sättas upp lite prylar på väggarna. Trevligt va? =)



Annars har de3t inte varit så jättemycket idag. Sov ut till halv 10. Trevligt som tusan att kunna ligga kvar att dra sig. =)
Och nu ikväll blir det troligtvis en lite tripp till X. Himla trevligt känner jag. Även där har jobbet hindrat lite på senast tiden.
Annars då? Jooooorå. saker och ting flyter på.

jag har verkligen ingenting att skriva känner jag.

USCH vad livet är bra segt ibland.

Förhoppningsvis ger helgen lite smaskigt skvaller att skriva av sig om =) hörs dådå? gooood.

 

Puss o hej

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0