måndag

Idag har det varit en bra dag

Aron, Erik och jag var i linköping från 9-11.30 ungefär. Var på "utbildning". Mycket trevligt.
Sen hade vi en vild diskussion om snubben som höll i kursen sprang omkring med en susp i brallan 24/7. Vilket jäkla paket.
" loooovar att han använder stringkallingar och gillar sånt där
   snuskigt, vilt, hårt sex" - Aron

" MOAHAHAHAHAHAHA" - Erik och jag

Sen dog vi lite. otroligt skojjigt.

Annars var dagen inte så händelserik. Jobbade som vanligt. Skönt att vara ledig imorgon. har inte kunnat tänka på annat än jobb de senaste dagarna. Varit heeeelt uppe i mig själv. Gått in i nån jäkla bubbla, Blivit osocial och till o med lite tråkig?
Vet inte varför jag blir så, men jag lägger all fokus på jobbet. Vill lära mig mer, bli bättre. Ge bättre siffror. Än så länge har jag inte fått nån e3gentlig feedback. Så jag funderar på om jag kanske borde leverera ännu bättre siffror. Om det är det som krävs för att få veta om de är nöjda med mig. För frågar man själv får man inget egentligt svar. Inte van vid att ha en chef som aldrig eller sällan ger feedback..

Eller ja... Den senaste chefen jag hade var ett skämt på många sätt. Men vad jag har hört så har hon blivit bra mycket bättre. Kul, för dem som jobbar kvar. Jag upplevde henne som totalt dum i skallen och rent av elak from time to time. .. Aningen diskriminerad man blev. BLÄÄÄÄÄ

nog om den skiten. En kaffe på detta va!? mumsfillibabba. Första kaffen på dan!
Igår försökte jag göra kaffe på jobbet. Misslyckat som fan :S Var typ.... te... ellet nåt.



aaaanyway. Jag är ledig imorgon. Ska pyssla i lägenheten och grejjs.


Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0