moahaha Maria goes model

Or not.

haft kontakt med  en kille som håller på med  musik o grejjer. Plötsligt öppnar jag min mail och får läsa detta:

HejSan.
Anton heter jag och jag är Dj, producent och regissör. Nu är det så här att jag ska spela in fem musikvideor och jag behöver hjälp! Så därför skriver jag till just dig med detta erbjudande. Jag behöver 20 tjejer som ska vara med i videon och när de är klara ska de visas överallt. Är du intresserad eller om du känner någon som är intresserad så kontakta mig snarast.
Jag kommer stå för resan, hotellet och för maten, du får dessutom 10 tusen kronor för att du deltar i videon. Vi kommer att spela in videorna på Hawaii, Havana, Toronto, Paris och Ibiza. Det kommer att vara från 5 november till 15 december och vi åker från Stockholms flygplats Arlanda
Vi har 20 tjejer som jobbar för oss och nu behöver vi 20 till. Tjejerna jobbar som dansare och modeller i mina musikvideor de får också
10 tusen för varje video och vi har skrivit kontrakt med var och en av dom. Detta kommer jag också att göra med dig om du vill delta. Intervjuerna sker på Sony BmG kontoret i Stockholm. Kroppen spelar stor roll om du ska ansöka till rollen.
Är du intresserad så skriv gärna din Hotmail Msn till mig så pratar vi vidare.
Några utav mina musikvideon finns på ********* om du är intresserad så kan du jätte gärna kolla in dom.

VAD HAR HAN NU FÅTT FÖR SIG!?

Himla kul känner jag. Nu för jag och Frida verkligen nytt material till vårat videoskämt @ pitbull ;D

 





hiiiimla kul. Jag kommer skratta heeeeela vägen in i duschen.
See yall!


pussokram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0