pratade i telefonen till 5.

men andra ord heeeela natten.

Det har jag inte gjort på länge. har alltid kunnat säga " nej, nu ska jag sova" eller liknande. Men det gjorde jag inte. Helt otroligt
han har nånting....


Vi har en låt som spelas på jobbet, självklart massa andra låtar med. men när den här spelas, och jag står och ska sälja dammsugare eller nåt till ett pensionärpar, så kan man inte låta bli att babbla på  så de inte ska tänka på vad de faktiskt sjunger.
Och inte nog med det inte. Självklart får jag låten på hjärnan sen och skuttar omkring och sjunger på den hela dagen sen. Hur i helskotta kan det bli så? Såååå himla bra är den inte. haha





hujedamig vilket i-landsproblem.
ändå funderar jag över det. för mycket fritid eller ör lite att tänka på i övrigt? :P


Imorgon åker jag  ner till kvartersvärden igen för att få rekvisitionen, så jag kan hämta ut färgen till köket, sen ska vi se om jag är något händig överhuvudtaget. hajjar inte det här med spackel... vad fan ska jag ha det till..? :O
Man märker ju i princip redan nu att jag kommer vara i behov av hjälp för att det inte ska gå rakt åt skogen :)


Imorgon ska vi på bio.
LG bjuder på  "flickan som lekte med elden", dricka och snacks.
Himla mysigt!
tror nästan alla på jobbet skulle med. Himla kul att göra nånting ihop!


Nu blir det att vänta på att prata med x och sen ska jag nog krypa ner under täcket :)
TJINGELINGEN






Sov gott mina små lammungar



Kommentarer
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

jag brukar undvika att få det i hårbotten.. lägg det i händerna inte direkt på håret

2009-10-04 @ 21:48:20
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

:P

2009-10-04 @ 23:12:15
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0