busybusy

Totalt kaosdag. Helt otroligt.

Har varit igång nånstop då vi var två man kort. Så Frida, Markus och jag har jobbat arslet av oss.

Jag är iallafall nöjd med min dag. Men kommer inte bli mycket skrivet idag eftersom jag är helt, totalt slut. Finns ingen energi till det.

 

Begravning imorgon. ÅNGEST
Tjöt som en gris redan igår när mamma och jag pratade om det. Det här är inte lätt.
Önskar inte ens min värsta fiende  den här smärtan. Det gör jag  verkligen inte. Det lixom bränner så hårt i bröstet att man inte kan andas, benen bara viker sig och man kan inte stå.
Man vill bara skrika. Skrika tills det inte finns någonting kvar. Skrika tills man är helt tom.
Men jag har tränat på att vara stark nu  hela veckan. Om det går eller inte visar sig väl imorgon.

jag ber....!

NU SKA JAG SOVA, NATTINATTI

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0