dålig uppdatering

Får väl be om ursäkt för den här dåliga uppdateringen som har blivit den senaste veckan. Jag har bara varit helt slut i skallen. Jobbat jobbat jobbat o efter jobbet ha jag bara inte orkat nånting. Inte ens tänka.

Men! Inatt har jag sovit som en stock. Somnade som en sten runt 21.30 igårkväll och vaknade 07.15 imorse. Så jag har inte vaknat av någonting. Och det behövde jag! Vaknade med massa energi. Huvudet var på skaft och kände mig helt utvilad i kroppen. :)
Nu är jag med i leken igen.
Ledig i helgen med. passar utmärkt! :D ska bli göttans att sova ut en av dagarna faktiskt. Det behövs mellan varven. har ju inte sovit så speciellt bra. Snorig o dan, men som sagt. Nu är det ändring :D
Jag känner mig sådär varm och lycklig helt utan anledning och jag gillar den känslan, så den får gärna hänga sig kvar lite :D


Det har ju inte BAAAARA varit jobb den senaste veckan.
Har hänt massa skoj. Men jag har bara bilder från 2 kvällar...

En dag hade Frida, Jag O Josse kräftkalas =)
mummsigt. Jag lärde mig skala räkor. vilken framgång.
vuxenpoäng!? :P



en bild... och ingen på oss... kul va...?



Sen gick vi till palace en kväll....



Jag skämtar inte! Det här var den enda bilden jag tog på hela kvällen! jag har verkligen blivit usel på att använda kameran! Skärping!

 

 

Imorgon är det jobb igen, o sen har vi planerat utgång.



Tjingelingen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0