Discofeber.

Idag är det fredag.

Underbart skönt att veta att jag är ledig i helgen. Inte en dag för tidigt.! :P Kommer bli så skönt att få sova ut imorgon,  om jag  nu känner att jag vill det. :)

Den här låten har spelats framlänges och baklänges i butiken idag... Och den har lixom fastnat i skallen på mig. ganska bra måste jag säga. Jag blir sådär varmt glad av den =)




kanonkul! :)
Fått brev från alla möjliga ställen idag med.

el, tv, hyra blablabla. Allt ska vara klart om bara någon vecka. Det ska bli helt obeskrivligt skönt detta. soooom jag ser fram emot det! nääästan så att man blir tårögd.

Ikväll är jag lat, blir pizza till kvällsmat faktiskt. Jag är ju friskus nu för tiden :P haha men eeeen pizza en fredags borde jag få unna mig utan dåligt samvete tycker jag. jag är VÄL värd den.

Pussen på er gullungar

 


Kommentarer
Postat av: johanna

JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL! :D



PUSSS

2009-09-19 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0