Friskus!

Vilken söndag det har varit mina vänner. Vaknade arg som ett bi, ingen aning om varför. men efter morgonkaffet så kändes det bra igen. Säkert drömt nåt stört nu igen. Det brukar på nåt konstigt vänster påverka hur jag änner när jag vaknar.... Ganska konstigt... Någon annan som också påverkas? eller är det bara jag..? :P

Jag har minsann bestämt att jag ska bli en superFriskis! belive it or not....

men jag har faktiskt köpt en NY supersnabbsupercykel!!!!



jaaa, jag vet att bilden suger.. men den står ju här i hallen så det var fan inte lätt att få en bra bild!

Så nu ska jag börja cykla till jobbet faktiskt. Varje dag. Sandra o jag testcyklade idag för o se hur lång tid det tar. Och det går faktiskt på en kvart ungefär. Helt okej måste jag säga. Så  nu när jag hostat upp lite riksdaler o lagt på en bra cykel så ska jag fan i mig slita ut den! :P Kommer bli kanon! daglig motion, skönt de dagar jag inte orkar gymet!
Och så ska faktiskt Fridus och jag ut o powerwalka lite i skogen imorgonbitti.

 

Imorgon jobbar jag utan Frida.... :( Hur ska detta gå..?
Hon kommer få sitta i telefon med mig större delen av dagen... som en egen support sådär smidigt.


Nu blir det att glo på film innan jag ger kudden ett försök. hatar söndagar... är så himla svårt o sova, o ångest blir det eftersom jag måste upp tidigt igen...

 

 

Tjingelingen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0