Glömde ju en grej...

Som jag tycker var ganska kul... Lite ironiskt sådär..

När jag satt på britsen på jourmottagningen och doktorn kom in med hutten av den där skiten jag skulle dricka så reste jag mig utan att se mig för och slog i huvudet som bara den i den där lampan de har.
Slog i så hårt att jag trilla tillbaka ner på britsen.

Fröken doktor såg helt chockad ut o rusade fram emot mig för att kolla på min panna. men det var okej.
Tills jag kollade mig själv i spegeln förut, jajjemänsan., det tog preciiiis i ögonbrynet, så det syns knappt, men helt illrött.


VILKEN JÄKLA SMÄLL !

Jaja, jag tyckte det var kul, för det har inte hänt mycket roligt under den här satans dagen. Måste helt klart vara den tråkigaste lediga dagen nånsin.... usch. Tur att det är en ny dag imorgon.! workwork, om benet håller och inte ramlar av :P

 

Nu ska jag försöka ta en bild på min svullna vrist så Sandra kan se hur sjukt det ser ut..! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0