Hej mina solstrålar!

Visst är det ett underbart väder ute? :D Jag tycker det iallafall...

Sen är det ju så att jag vaknade med den här svullnaden över min "fotknöl" idag...

 




Det som jag trodde var ett myggbett, Madde trodde var ett inåtväxt hårstrå och mamma nu tror är ett fästingbett. Man kan ju nästan börja satsa lite pengar på vad det är min svullnad på benet beror på.... Usch. Det ska man väl egentligen inte skojja om...
Jag som är en obotlig hypokondriker tror ju att det är allt från pest till cancer, med andra ord, bara dödliga sjukdomar.
Aldrig sett nånting som detta förut. Och om jag hade haft en fästing hade man väl märkt det när man smörjer in benen? Eller? aldrig haft en fästing i hela mitt liv...

Inte helt oväntat så hade de inte en enda tid kvar på vårdcentralen.... Så jag ska hänga på telefonen och ringa sjukvårdsupplysningen direkt vid halv 5. Hoppas på att få en tid med en gång.

Det här är ju också ett sätt att spendera veckans enda lediga dag.

Rör mig som en pensionär, så nån långpromenad, som jag hade planerat, blir det inte tal om idag.. Sååå vad ska jag då hitta på?
Sitter uppkrupen i fotöljen och kikar på slackers nu. Himla störd film.

Så det är ju tidsfördriv en stund, sen blir det väl till att försöka laga till någon matlåda till imorgon... måste ju äta nånting idag med...



Funkar ni också sådär att ni inte är ett dugg sugna på nånting när ni   bara är hemma? att man inte är direkt hungrig...? jag har inte känt så på så länge jag kan minnas. Tror det blir så när man är singel. man vill lixom inte äta själv.

Talk to laters!

TJINGELINGEN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0