its a fabulous life !

Det är verkligen så. Jag gillar verkligen mitt liv.!

jag har rannsakat mig själv framlänges och baklänges för att komma på vem JAG är, och hur JAG vill leva mitt liv. Det känns faktiskt som om jag har kommit på det nu! Jag trivs oerhört bra med mitt liv. Jag tycker faktiskt om mig själv. Och jag vet att andra gör det med. Och det är ett stooort steg för mig! Jag har blivit den jag ville bli förut. Men inte kunde bli. För att det låg så mycket gammalt groll i bakgrunden som gjorde att man satt fast med ett superklister o bara trampade runt på samma ställe.

Vet ni vad jag menar?

Den  här ensamheten har varit bra för mig. Att ha varit helt singel och verkligen sett till att stålsätta mig för att ha känslor för killar framför allt, och bara tagit tid till mig själv och mina vänner. Jag har blivit den jag vill vara, och den som andra personer ska se mig som. Förut var jag inte klok. Helt klart. jag höll så hårt i någonting som aldrig skulle kunna bli bra igen, men jag hade inte kraft till att göra nånting åt det. Men en annan person hade det. Och tro det eller ej, jag hatar dig inte! Jag är tacksam.! Utan ditt sviniga beteende hade jag fortfarande varit fucked up i huvudet. Så tack, för att du gav mig möjligheten till att jobba med mig själv. Tack!
Nog om detta!

Nu när Frida har jobbat arslet av sig så har jag varit ledig och passat chilikorven.
Har varit ute på landet och busat, gått otroligt långa promenader, och legat hemma i soffan och gosat :)

 


Han är myspys!

Imorgon är det jobb igen. Hoppas på att tiden ska gå snabbt. Har så mycket i skallen nu och massa saker att göra att jag inte vet var jag ska börja.
Så hoppas jag att jag ska bli av med denna jäkla penicillin-kur snart så att jag kan gå till gymet igen.! Fortfarande inget svar på vad i helvete som orsakade svullnaden på mitt ben. Nu är det ju bra igen. men lika bra att käka hela kuren för att vara på den säkra sidan :P





Idag har jag samlat på mig vuxenpoäng!

var på banken för att få mitt lån, fick det beviljat! :D gissa om jag är glad!? Sen var det att skriva på alla papper så nu är det klart.! Den 1e oktober blir det av. Så himla roligt ! jag är laddad till typ... 100! :)



alla papper är nu i sin ordning.!

Detta firade mammsen och jag med tacos :) gissa om det var jag som bestämde? ;)


MUMSFILLIBABBA!



Nu får det räcka för den här gången.

TJINGELINGEN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0