jourmottagningen...

Nu har jag varit på jourmottagningen med min svullna ankel...

Blev inte det minsta smartaste. Det var tydligen ingenting de sett förut detta. De mumlade nånting om att det var nån giftreaktion blablabla, fick ta mig en sup kortison ( stavas det så? ) och sen var det att åka hem igen. Skulle det bli värre skulle jag åka upp till akuten istället tyckte hon...

hiiiimla bra läkare på de där bygget..... - not -

Sen jag kom hem har jag diskat, gjort matlåda till imorgon och duschat. Skulle ha gjort en inpackning, eller ja, det var iallafall planen, men det gör så ont i benet att jag pallar inte hålla på, så det fick bli en snabb varmdusch. ganska skönt det med. Välbehövligt om inte annat.. :P

 

Så nu vet ni hur det gick iallafall.

tack kära pappa som körde mig! mycket gulligt gjort!

TJINGELINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0