NIGHT NIGHT

såååååja. Nu har jag mummsat i mig lite kvällsmat.

idag var inte magen så sugen, så det fick bli morötter plockade hos morbror i sthlm, och  faktiskt, nånting jag inte druckit på vääääldigt länge,  men eftersom im in pain idag så tyckte jag att jag var värd lite coca cola =)

 



tro inte att jag dricker hela colan idag inte! Nån måtta får det fan vara. Den ska räcka i helgen med. Måste bli av med mitt beroende. NU ! :P


och det hääääär är för dig Sandra. hoppas du ser nån skillnad. Svårt att de rodnaden när blixten lixom tar bort den, så man ser mest " mitten " såret eller vad tusan det nu är....






skulle ta en jämförelsebild... gick inget vidare. Ser ju ut som om båda mina anklar är stora som stoppklossar.... tycker inte att det spelar verkligheten riktigt... "hosthost"
Men man ser iallafall hur stört benet ser ut.



Nu blir det en väntan på att CSI ska börja så jag kan gå o lägga mig sen :P

 

Sov gott mina änglar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0