partejjjjj

jajjemen. så var det Fredag folks!

Har jobbat hela dagen, sen blev det hem o skutta genom duschen o sen raka vägen till Frida. Det var ju nämligen så att det blev otten ikväll. Kände ta mig fan för gammal för att vara där... som en gammal kärring.. var var rullatorn..? typ... illa som satan.

Blev lite fler bilder den här kvällen, inte många, men några flr än sist. O dem tänkte jag bjuda på här i bloggen innan jag går o lägger mig :)

  


 


   






Kvällens mojjebild står självklart jag för.

                       


Nu ska jag sova,
fick äran att hoppa in  o jobba extra imorgon, vilket betyder extrapengar,
och det gillar vi.


Sov gott sötnosar.

PUSSS

 


Kommentarer
Postat av: Jocke

Maria då :P hur mycket du än försöker få till dina mojje bilder så lyckas du ju alldrig änndå se ut som ett mojje ju :P tycker du ser lika uber mysigt fin ut änndå :) hehe

2010-07-17 @ 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0