så var måndagen över .


Det har varit en förvånansvärt bra dag måste jag säga =)
Frida kom förbi och skämde bort mig med äppelpaj!!! :D Tror minsann att madde blev lite avis... man kunde riktigt se allvaret i deras samtal.....

 

  

SÅ var det otroligt att Jockeskrutt också jobbade idag. Och gissa vad han hade?
Sin supersnabbasupercykel!

Inget skämt. Snacka om passande då jag själv har blivit friskus! För jajjemensan. Självklart tog jag cykeln. Har jag sagt att jag ska det, så ska jag det! :) Så vi hade 2 URLÄCKRA supersnabbasupercyklar på lagret idag =)

              


Så det var ju härligt med lite sällskap under cykelturen hem :)
går snabbare då på nåt sätt.


kort o gott - det var en jäkla bra dag idag! :)
Tack Jocke som fixade min telefonkris!

Ledig imorgon. vaaaaad ska jag hitta på?

TJINGELINGEN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0