tisdagen ledig.

Och huuuur spenderar man en ledig dag bäst?

SHOPPING!

Först mötte jag upp Sarah på stan för en lunch på fräcka frökens, gisses vad jag har saknat greken. Sjukligt god!
Sen blev det en del handlade av saker som jag kände var mycket viktigt att jag har i min ägo. Sånt som inte är så kul att handla, men som man ändå bara måse ha lixom.. vet vad jag menar? :)
tröjor, leggings, nagellack, nagelacksremover, läppstift/gloss och lite annat smått o gott

 

          


  

 



Nu tänkte jag smälla i lite rödaktiga slingor i skallen o hoppas på att det gör att färgen i håret inte tvättas bort lika snabbt. otroligt svårt att hålla en rödaktig ton fräsch. men det har jag ju vetat hela tiden.

Chilikorven sitter här o håller mig sällskap. :) myspys
Ikväll vet jag inte om det blir så att jag ska vara med Frida en liten stund när jag ändå är och lämnar korven. Sånt som visar sig :)


senare är det möjligt att jag lägger upp resultatet på slingprojektet. håll tummarna.

TJINGELINGEN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0