torsdag

En timmes mer jobb idag. Det är ju torsdag, så börjar en timma tidigare.

Vi hade ingenting att gå igenom och jag hade redan skrivit ut allt det digitala, ( duktig ) så jag spenderade en hel timma åt att STÄDA, och då menar jag verkligen STÄDA! fikarummet, omklädesrummet och båda toaletterna på jobbet. Jag torkade ur och rensade kylen, torkade golven och plockade undan och rensade. var sjukt nöjd med mig själv efteråt. Kändes genast mycket mysigare att vara därinne :)
Får se hur länge det kommer se ut så...




Sen följde en ganska händelserik dag. hejohå så det kan gå.


Kom hem och fick lite smått o gott av mammsen. Koppar, ljuslykta till balkongen osv. LÄNGTAR GALEN

 

 

TJINGELINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0