wihoooooo! :D

Jag har haft en underbar dag!

Har gjort de mesta inköpen.

Soffa + soffbord, Matbord och stolar, TV och DVD, Gardiner, Hallmatta + Dörrmatta, tabletter till bordet, MicroFiberMopp och ett asballt duschdraperi!

Det är ju saker kvar. Men har hittat micron jag vill ha, så den blir det troligtvis att köpa imorgon på jobbet.. om jag har räknat rätt på slantarna. Sen ska jag ha en kaffemaskin med skummadmjölkgrejjs så jag kan göra latte. Ingen idé att köpa bara en vanlig kaffebryggare  då jag är lattetokig. Därmedbasta! =)

Och jag skojjar inte när jag säger att jag har gjort såna sjuka klipp att det inte är sant! :D

Så imorgon ska jag köpa kattlåda och lite såna prylar med. jajjemensan. Jag ska köpa katt med! :D haha kul va? Vuxenpoäng där med. Känns helt sjukt bra att få mitt egna hem med riktigt bra prylar, allt jag själv vill ha, inget hopplock denna gång! :D
Fick mitt nya bankkort idag med. Silver. jättefint :)

 





Så kom världens bästaste Johanna och klippte mig,  tog en fika och var vänligheten själv och skjutsade bort mig till OK.
Det ska bli så himla skönt när hon flyttar in till stan! Ses mycket oftare! Saknar det som tusan. I need you my dear :)

Så var mamma och jag på vinden och rotade  fram alla mina kartonger som jag packade som en jäkla kratta när jag flyttade från sthlm. Allting är blandat! Hittade en BH bland mitt porslin.
Hur fan tänkte jag där lixom...?
Men det är skönt att ha rensat lite med.. men har fan 5 kartonger kvar... man kan ju  undra hur jag lyckats samla på mig all skit, och varför jag inte redan rensat.....  hum...

 

Imorgon är det jobb igen. Ska bli skönt. Nu när jag känner att jag kan foka på jobbet igen. Inga bölder på benen eller lägenhetsletande som lätt kan distrahera. =)


Hörs imrogon.
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0