18 april

Igår blev det en lugn kväll hemma hos mammsen.
Käkade min efterlängtade tacos och såg på Twilight- new moon.

                     

Jag vet i fan..... sååååå bra som alla säger att den är, tycker jag faktiskt inte att den är.
Den är bra.. men inte så jäkla bra!
wellwell..
Sprang omkring i mammas tofflor.
Hon fick den i julklapp av mig, men jag undrar om jga inte skulle ha köpt ett par till mig själv istället. älskar sånnahär mysigt björntofflor =)

                                 

Nu när jag är hemma igen, blir det att städa lite grann och sen laga kvällsmat.
eftersom helgen varit så otroligt seg och inget händelsefyllt hänt alls så finns det inte mycket mer att skriva om just nu. Vad jag kommer på....

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0