7 april

Idga har det varit en grå dag.

Jag har umgåtts med mamma o lillebror och sen har jag varit och handlat.
Inget spciellt alls. Men jag känner att jag varit hängig.
Mådde riktigt pissigt igår kväll. Illamående och sprängande huvudvärk.. och jag kan inte påstå att jag har
mått mycket bättre idag.
Så var skönt att vara hemma hos mammsen :)

Vad har ni gjort idag?

Bara jag som känner att vädret är en bidragande faktor till det nuvarande humöret?
hum.. kanske inte.?

Ska bli såååå skönt att börja jobba ordentligt igen på måndag! :)
Längtar massa massa massa. :)

Nu ska jag nog gå o lägga mig så jag kommer upp skapligt imorgon iallafall.Vilket väder det än är.
Missade tvätt-tiden idag.
Hejj kom o hjälp mig. Jag har inga kläder kvar i princip.:/
hujedamig!

Sov gott lammungar!


            

                                                  ZZZZZZZZZZZZZZZZ








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0