April, April, Din Dumma Sill....

Har ni lurat någon idag än?
Jag har inte hunnit lura någon, och faktiskt inte blivit lurad själv än heller. :)
Känns bra, så blåst jag blev förra året då jag gick på att en killkompis vunnit 10.000 kr på en tialott. Och även när han frågar om vad det är för dag hajjar jag ingenting utan svarar "ooonsdaaag" eller vad det nu var för dag, Inte förns han frågar mig för 2a gången va ddet är för datum hajjar jag till.
´Fy satan vad jobbigt deeet kändes vill jag lova! :D

Nog om det.


Igår efter att jag klippt o färgat mamma så blev det att möta upp tjejorna för utgång på Otten onzda.
Har bara varit på det en gång tidigare så hade inte så höga förhoppningar om att det skulle va nåt att ha.
Men joodå. Mycket folk (visst kände jag mig gammal) men iallafall. Tror det var mest 90:or där. Men iallafall. Vi är ett grymt gäng så kul var det ändå.
Malin o Co drog tidigare, så Lollan och jag var kvar själva sista timman. Men det var lugnt. Inte mycket tid jag haft med Lollan heller den seanre tiden.
Kvällens komplimang går till Moa som jag sprang över inne på damernas där hon utbrister
" Men mariiiiiaaaa, vad du har gått ner i vikt! Vad snygg du är! "
Det levde jag på hela kvällen o kommer troligtvis göra det ett tag till.
TACK MOA! :)


                           

                           

                           

                           

                            



Pusselipåsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0