Grinchen har varit framme!

Ja herregud det är inte klokt.

I mitt förråd förvarade jag hittills bara julprydnarder som tur var.
Men det hjälpte minsann inte. Tjuvarna ville ha ALLT mitt julpynt samt tomma kartonger.
Är det bara jag som tycker det är sjukt? Vem fan vill ha mina gamla kartonger och julpynt..?
julgrejjer.. mitt i sommarn med.!? What the fuck!?

Hela dagen var jag precis vansinnig.
Så satte upp en väldigt arg lapp i trapphuset!

                        

Det tog tydligen vissa i det här huset som att jag bad om nya julsaker.
En av mina grannar.
En väldigt behjärtandsvärd människa bör understrykas, plingar på min dörr, och
säger att han läst min lapp, hans barn har flyttat hemmifrån och han har massa julsaker kvar
så överlämnade han 2 påsar med sprillans nya julgransgrejjer.
HEEEEEEEEEEEELT SJUUUUUUKT
och när jag sa " men guuud nej, jag menade inte ..."
då svarar han bara " men LYSSNA, joo ta dom här..."
Det var helt sjukt.
Skulle någon berätta om detta för mig som sin egen upplevelse hade jag fan aldrig trott att det var sant.
som tur är så hade jag Sandra brevid mig.

Ja det var sjukt!
Men det var himla gulligt gjort av honom.!

Men det ändrar inte det faktum att Grinchen varit och tagit aaaalla mina julsaker.
JAG ÄR FÖRBANNAD.
så imorgon ringer jag direkt till hyresbostäder för att veta vilka som har
tillgång till våra källarförråd.
grrrrr!!!!



Ser ni dne här jäveln så ring mig snarast!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0