heeeej igen!

Jag vet att jag varit riktigt dålig på att uppdatera den här veckan. :/
Men har jobbat så otroligt hårt och varit på ganska dåligt humör.
Jag hatar att när man ger 110% och sen får skit för nånting dåligt man gör. En sak av 50 man kanske hunnit med under dagen, så blir jag på dåligt humör.
Men jag biter ihop. ´Är ingen bitterfitta längre, utan tränar mig på att ta kritik till mig även när jag inte tycker att jag förtjänar den överhuvudtaget....
Men nog om det.

Jag lovade er en bild på hur det går på jobbet =)
Detta var det vi hunnit med under onsdagen.

              

               

              


Som ni ser så är det en hel del.
Under torsdagen hann vi med ännu mer. Kamerorna och larmet blev installerat och kassan väntar vi in tills måndag. Hoppas att kassasystemet är riktigt bra och lätt att lära sig :)
Igår, fredag, Var vi lediga för att golvet skulle fixas och poleras upp =)
Så jag njöt av solen och hann med en fika med Erik och Jocke. Glömde bort att kameran var med, vilket var typiskt eftersom Jocke även visade upp Hojjen han köpt. Riktigt, riktigt snygg =)

Sen var jag och korven och käka, såg en film, försökte övertala till lite party då Malin och John fortfarande är kvar, men åker på söndag... Men utan dricka och kläder så fick det va. Jag blev sne och gick o la mig. Kul eller hur?
Så när jag vaknade imorse beslutade jag mig för att käka hemma hos mammsen ikväll. Bjuds på Tacos, och det kan jag INTE missa!!! Serverar man tacos kan man lita på att jag är där :D
SÅ ska jag slänga av lite tvätt eftersom mamma har tvättstuga imorgon, men inte jag.

Vad har ni för planer till kvällen?
Det är ju trots allt lördag...
uschan.


Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0