hemnmasalong

Jag hann med tvätten med nöp o näppe!

                 

Vill understryka att jag HATAR att tvätta.
Inte för att det är jobbigt eller att jag inte kan. Utan för att det är så JÄVLA tråkigt!

Sen var det dags att öppna salongen här hemma :P
Saxarna åkte fram och även lite färg skvättes runt :)

                                     

Såhär ser jag ut om mina fingrar nu........:

                             

INte speciellt snyggt.
Men det blev Sandras hår.
Det blev tillomed SKITsnyggt. Gillar att hon är brunett igen. Nu får ni
killar se till att hon trivs lika bra i brunt som i blont ;)
Jah hann inte ta efter bild efterosm jag fick cykla på
supersnabbasupercykeln, ja ni läste rätt.
Den legendariska supersnabbasupercykeln är ute på vägarna igen.
Härligt va?
                =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0