Herreguttan!

Ja, då var vi invigda och klara.
Dagen har känts kort tycker jag faktiskt. Det har gått i rasande tempo.
finputsa allting och sedan kickoff för alla oss som jobbar i centrumet. Sen var det käka smörgåstårta osm gällde.
mumsfillibabba säger jag bara!
Sen var det vip-öppning. Bara massa stekare som var inbjudna. Trevligt trevligt.
Vid klockan 5 smällde det till. Det bara ruuuusade in folk! Hade man stått ute i gången hade man garanterat blivit översprungen.
Hörde att cubus kört en "halva priset på allting i butiken".
Ni kan se det framför er va?
Det var kaos!

Även vi hade en del spring.
Shire
från MTV handlade lite toppik och en ny wax. najs najs
DeeDee
kunde man skympa runt bland schampoon och gelétuber.
Vakna med the voice gänget såg jag också.
Det var full rulle!
Vickan och jag slutade klockan 6... på schemat. men så blev det inte.
Nu är jag dödstrött. ska fira dagen med en bra film och ledighet imorgon. Så jag slår på stort och ger mig själv
sovmorgon till klockan 9 imorgon. Tvättstuga halv 11. Pisstråkigt........


Bjuder på lite bilder med såklart! :)


            

            

                                             Goaste ever!


             

                       Vem blir inte gla av smörgåstårta!?!??


              

                                  Jag styr med skyltning


             

               Regionsansvarige korkade upp champagnen....

                        OCH BOOOOOOOOM!!!.....

                          Så var vi invigda!


                                      

                                 

                   


                                       VÄLKOMMEN TILL OSS PÅ BELLBOX




Puss på er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0