Projekt blinddate

Hur kul är inte detta!?

Nu när jag verkligen inte känner att singellivet är tilltalande längre och jag är
alldeles för inkomitent för att hitta en bra snubbe på egen hand så lägger jag
härmed över hela ansvaret på mina vänner.

Johanna är i full fart med att hitta snubbar och styra upp blinddates.
Jag tycker det är spännande. Och roligt.
Förr eller senare måste jag väl träffa någon som faktiskt tycker om mig.
Och att jag möjligen kommer att tycka om igen. För det har varit svårt.
Att få känslor för någon menar jag.
Men nu är jag öppen och redo känner jag.

Lycka till Johanna. Jag litar på dig!
:D
Så nu vet ni det. Känner ni en redig hunk så set me up! :D hahaha



EDIT: Josse och Sandra är på de med nu. Så det här lär bli spännande! :D




                                




Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah guuuuuu vad roligt känner jag!! japp dags att vi växer upp kanske och träffar en varsin rejäl karl? Jag hoppas på en som heter Bosse.. Det låter väl maffigt och stadigt? eller Björn...

2010-04-06 @ 19:23:42
Postat av: Maria svarar:

Bosse vore trevligt. Men det skulle döda våran "kalla-mig-bosse"-grej.. Vore tragiskt. Så om vi kanske satsar lite mer på en Ragnar?

2010-04-07 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0