Sånt här händer bara inte!

Okej gott folk. Nu har jag hållt mig hela helgen från att säga nåt.
Ville att detta skulle vara 100% sant innan jag sa någonting till NÅGON.
Därför har jag varit nästintill onåbar i helgen samt tankspridd som satan.
Suttit och längtat efter att få veta om detta är sant.
NU VET JAG
Ringde mamma, pappa och mormor fööörst av alla idag.
Jag har dragit en vinstlott på triss!!!!
Eller ja... snarare mamma, eftersom det var i påskäggen från henne lotten låg.
eller 2.
¨Vet ni vad det sjuka är?
Att det var vinst på båda 2!!!!


Den här helgen har varit så äckligt sjuk!!!!
Men jag är heeelt säker på att jag har en ängel som har koll o tar hand om mig-.
För sånt här händer bara en enda gång i livet.
Och att det händer JUST NU är bara så sjukt att jag kan svimma!
Kunde inte vara mer lägligt. Det innebär att pengarna inte blir ett problem!
Nu behöver jag bara låna lite =)


Karma, I LOVE YOU!
För jag är helt 100 på att detta är karma.
Gör man gott så kommer gott tillbaka.
Det här är helt sjukt!!!!!!!


OCH JAG ÄR LYYYYCKLIIIIIG!!!!
Nu slipper jag låna pengar av pappa och vara skyldig honom nånting.
Har kommit överrens med mamma o mormor om att det lilla som kanske behövs utöver kan de låna mig.


FY FAN!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

            


PLÖTSLIGT HÄNDER DET!






Kommentarer
Postat av: Mia

Hur mycket vann du?! :)

2010-04-12 @ 19:24:38
Postat av: maria svarar:

Hej Mia.

Jag tänker inte ksriva ut huuuur mycket. men det var storvinst =)

2010-04-12 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0