wihuu

Det kom förbi ett gäng jättesöta påskkärringar !!!
Så himla söta. Vågade inte fråga om jag fick ta en bild.
Men så hiiiiimla mysigt. Trodde minsann inte att jag skulle få något
besök av påskkärringar såhär mitt i stan! :D

                           


Sen kom jag på att jag varit Klaaaaantig idag!!!

Skulle vara mysig och städa o grejja.
Då börjar jag med att vispa ner Sandras ögonskuggor. Jag höll andan medans jag plockade upp den samtidigt som jag bad en bön att alla färger skulle vara hela. De var det!
Så jag fortsatte att plocka, dammsuga och grejja.
Och vaaaad gör jag då!?
Ja då ska jag flytta på alla skor för att kunna torka av skostället. Ena stöveln sitter "fast" så jag drar tag och självklart myckas jag ha sönder en pryl då med.
Så det såg ut... :/

            

                                    


Så när Johanna och jag druckit upp kaffet var det bara att kuta upp till stan o se till att få dem inlämnade .
De ska vara klara på lördag redan. SOm prioritet till o med.
Karln bakom disken var en riktig gullgubbe!
Ska bara komma ihåg vad stället heter. För det kommer jag att rekommendera! :)


Nu väntar jag på att Johanna ska ringa upp! :P
Ringde förut, även om jag vet att hon är på middag, så hon inte ska glömma att hon skulle ringa upp :P


TJingleingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0